طرز تهیه میلک شیک زردآلو

طرز تهیه میلک شیک زردآلو
طرز تهیه میلک شیک زردآلو

طرز تهیه میلک شیک زردآلو

میلک شیک زردآلو یکی از انواع نوشیدنی های فوق العاده خوشمزه و پر انرژی فصل تابستان می باشد، برای مشاهده این آموزش در ادامه با مجله آیلا همراه باشید.

مواد لازم

شیر سرد  2 فنجان
زردآلو خشک ریز خرد شده 8 قطعه
پودر دارچین 1/4 قاشق چایخوری
شکر قهوه ای 3 قاشق چایخوری
یخ 5-6 تکه

 

طرز تهیه میلک شیک زردآلو

مرحله اول

برای تهیه میلک شیک زردآلو خوشمزه اول زردآلوهای خشک شده را داخل میکسر یا مخلوط کن می ریزیم، سپس نصف فنجان شیر را به مخلوط کن یا میکسرمان اضافه می کنیم و چند پالس می زنیم تا شیر و زردآلو با هم مخلوط و یکدست شوند.

مرحله دوم

پس از اینکه زردآلو و شیر با هم میکس شدند، باقیمانده شیر را به همراه پودر دارچین و شکر قهوه ای به مخلوط کن اضافه می نماییم. اگر بخواهیم میلک شیک را فوری سرو کنیم بهتر است چند قالب یخ هم به مواد اضافه کنیم.

مرحله سوم

ولی اگر بخواهیم میلک شیک را چند ساعت بعد سرو نمایید می توانیم آنرا در یخچال قرار دهیم تا خنک شود. حالا مواد را به خوبی مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست و میکس شوند. حالا میلک شیک آماده را در لیوان می ریزیم و سرو می کنیم.

مرحله چهارم

اگر شکر قهوه ای در دسترس ندارید می توانید از شکر سفید هم استفاده کنید و مقدار شکر هم سلیقه ای است، اگر دوست دارید میلک شیک شیرین تر باشه می توانید به سلیقه خود ۱ یا ۲ قاشق غذاخوری بیشتر شکر اضافه کنید.

مرحله پنجم

با مواد بالا غلظت میلک شیک ما خیلی کم خواهد بود و حالتی روان خواهد داشت. کسانی که میلک شیک را با غلظت بیشتری دوست دارند می توانند به دلخواه مقداری موز یا بستنی وانیلی به میلک شیک خود اضافه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید