طرز تهیه میلک شیک انبه
طرز تهیه میلک شیک انبه

طرز تهیه میلک شیک انبه

 

میلک شیک انبه یکی از انواع نوشیدنی های محبوب و خوشمزه بین المللی است که با مواد متنوع و مختلفی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش در ادامه با سایت مجله آیلا همراه باشید.

مواد لازم

انبه/ دو عدد

شیر سرد/ یک پیمانه

بستنی وانیلی/ نصف پیمانه

هل / به میزان دلخواه

 

دستور تهیه میلک شیک انبه

 

 

مرحله اول

برای تهیه میلک شیک انبه مخصوص ابتدا پوست انبه ها را جدا می کنیم، سپس گوشت میوه را به صورت مکعبی خرد می کنیم و داخل میکسر یا مخلوط کن می ریزیم. در ادامه بستنی وانیلی را به همراه شیر سرد به آن اضافه می کنیم.

 

 

مرحله دوم

در این مرحله مخلوط کن یا میکسر را روشن می کنیم و چند دقیقه مواد را میکس می کنیم تا کاملا یکدست شوند. در صورتی که تمایل دارید میلک شیک را به صورت غلیظ تر سرو کنید، می توانید مقداری انبه را به آن کمی اضافه کنید.

 

 

 

مرحله سوم

در پایان میلک شیک اماده شده را داخل لیوان های بزرگ می ریزیم و تا زمان سرو در یخچال قرار می دهیم. در صورت که میکسر یا مخلوط کن ندارید می توانید انبه را با رنده ریز رنده کنید و داخل یک کاسه مناسب و جادار بریزید.

 

 

 

مرحله چهارم

در ادامه شیر را به همراه بستی وانیلی به کاسه اضافه می کنیم و با همزن برقی یا دستی مواد را میکس می کنیم تا کاملا یکدست شوند. برای تزیین روی میلک شیک هم می توانیم از تکه های میوه یا خامه فرم گرفته استفاده کنیم.